2007. november 29., csütörtök

Fitzwilliam Darcy, Marc Darcy

Miután a két lányt kigyógyítottuk a pestisből (Igen, én diagnosztizáltam az Internet segítségével. Igen, biztos vagyok benne, hogy nem tévedek.), Pepe lett beteg. Nem panaszkodhatok, hogy drága a torokgyulladása, mert a háromnapos családi utazást kellett lemondanunk miatta…

Hogy valami jó is legyen a napomban, idemásolom ezt a képet:


Fitzwilliam Darcy, kb. 1995-ből.

Amikor az unokatestvérem elkezdte az angol szakot, heteken belül hazahozta Jane Austen: Büszkeség és balítélet c. könyvét. Gyorsan el is olvastam, majd utána Jane Austen többi könyvét is. Nincs belőlük sok, mindegyiket szeretem nagyon.

Aztán először Fitzwilliam Darcy, majd Marc Darcy indult hódító körútra, Colin Firth képében. Nem volt ellene kifogásom.

Rossz napom van, még egyszer itt a kép:


Mondjuk az már nem tetszett, hogy Fitzwilliam-Marc-Darcy először Elisabeth Benett-et vette el, majd Bridget Jones-szal is összejött.

A Bridget Jones könyvek (2db) után elolvastam a Büszkeség és balítélet folytatását is. Majd a következő folytatást is. Amiket egy Texas-ban élő háziasszony írt. Azt hiszem, szar nap ide, beteg gyerek oda, ennél mélyebbre nem süllyedhetek.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Bocsi, biztos véletlen, de nem AustIn, hanem AustEn!!!!! légyszilégyszi javítsd ki :-)
N.

Daniella írta...

Bocs! Tökre örülnék, ha ez lenne az egyetlen hiba...
Köszi!!!