2009. január 8., csütörtök

Pepe és a mobiltelefon

Pepe: Mikor lehet mobiltelefonom?
Én: 14 éves korodban.
Pepe: Na ne, Mamika!
Én: 14 éves korod előtt nem fogsz mobiltelefont kapni.
Pepe: Miért te hány éves voltál, amikor megkaptad az első mobiltelefonodat?*
Én: Várj csak, hadd számoljam ki… 28 éves. 28 éves.
Pepe: Most viccelsz, Mamika?
Én: Teljesen komolyan mondom!**

* Pepe rengetegszer kérdezi, hogy mikor történt ez vagy az én életemben. Nem fogta fel, hogy(a) én (és a testvéreim) sokkal rosszabbul voltunk földi javakkal ellátva, így az összehasonlításban nagy valószínűséggel ő jön ki győztesen; de ha mégsem így lenne, akkor (b) minden lelkiismeret furdalás nélkül hazudok kozmetikázom a tényeket, amikor a telefonhoz hasonló dolgokkal cseszeget. Nyáron a repüléssel futottunk néhány kört. Mondjuk, az igaz volt, hogy 15 évesen ültem először repülőn. Tény, hogy Pepe nem volt boldog ettől az információtól...

**Ha valaki elárulja a gyerekemnek, hogy a mobiltelefon egy relatíve új találmány, ami a gyerekkoromban még nem létezett akkor NAGYON DÜHÖS LESZEK!

2 megjegyzés:

arabeszk írta...

Hány osztálytársának van már?

Daniella írta...

Nem tudom. Szerintem senkinek. Így biztos népszerű lennék a szülők között, ha kapna Pepe egy telefont... DE NEM FOG!