2009. január 27., kedd

Két értelmiségi anyuka beszélget néhány nappal bizonyítványosztás után

Annyira elhatároztam, hogy nem fogok Pepe bizonyítványáról beszélni, amiről egyébként is a családi kupaktanács ítélete a következő volt: Ha nem ilyen lenne a bizonyítvány, az nem is Pepe lenne.

De…

Tegnap, teljesen más ügyben, beszélgettem azzal a barátnőmmel (Szia Nóri!), akinek a kislánya ugyanabba az iskolába jár, mint Pepe, csak már második osztályos. Részlet a telefonbeszélgetésből:

Én: blablablablabla blablablablabla blablablablabla.
Nóri: blablablablabla blablablablabla blablablablabla
Én: blablablablabla blablablablabla blablablablabla
Nóri: Különben megkaptuk a bizonyítványt.
Én: Ja, mi is.
Nóri: És?
Én: Nincs semmi különös.
Nóri: Én ki vagyok bukva.
Én: ÉN IS. Tökre* ki vagyok bukva. Te miért?
Nóri: Én a testnevelés miatt.
Én: BASSZUS ÉN IS! EZT NEM HISZEM EL! ÉN IS!
Nóri: Te miért?
Én: Azt írták, Pepe sportszerűtlenül viselkedik a tornaórán.
Nóri: B.-ről meg azt, hogy rossz a koordinációja.
Én: B.-nek? De hát tornaversenyekre jár!
Nóri: IGEN. EZÉRT NEM ÉRTEM!
Én: És mi az, hogy Pepe sportszerűtlen?
Nóri: Megkérdezted?
Én: Nem fogalmam sincs. DE NAGYON DURVA.



* Igen, állandóan tök-ölök…

5 megjegyzés:

Bozzay Cecilia írta...

Szia!

Nagyon tetszik a blogod! A bejegyzések olyanok, mintha Rácz Zsuzsát olvasnék... :-) Terézanyu 2.

Pelikán írta...

Még jó, hogy már előre úgy döntöttél, hogy nem vagy hajlandó a bizonyítvánnyal foglalkozni :-). Az előzmények alapján kb. azt hittem, hogy azt írták, hogy sose fog megtanulni számolni, vagy olvasni...
Azért engem is érdekelne, hogy hogy lehet 6 évesen, tornaórán sportszerűtlennek lenni.

Névtelen írta...

Nagyon röhögök. Ez mindenütt így zajlik???

napközis írta...

ezek az értelmiségi anyukák:)))) igaz az még nem derült ki, hogy pepénk milyen amikor sportszerűtlenül viselkedik:)

Daniella írta...

Köszönöm... Mindjárt rakom fel, mi is az a sportszerűtlen: mit mondjak: erre nem gondoltam...