2008. november 2., vasárnap

Pepe idei levele


Betűhív átírás:

KEDVESJÉZUSKa
20PÁRBAJKÁRTYKÉREM
BÁLiRUHA2
POKEMON
03

Látszik, hol tartanak az iskolában az írott betűk tanulásában.

Pepe: Azért kértem a párbajkártyákat a Jézuskától, mert bezárt az a bolt, ahol olcsón lehetett a kártyát kapni. És inkább a Jézuska hozza, minthogy neked kelljen szaladgálni érte!

Köszönöm, Pepe!

20 helyett először 02-t írt, de aztán helyesbített. Aztán áthúzta és újra írta.

Pepe: Túl közel írtam a 20-ast a báli ruhához. Nehogy 20 báli ruhát hozzon.

Nem, azt nem akarjuk semmiképpen!

Kedvesen azért egy 2-est biggyesztett a ruhák után, jusson mindkét húgának.

A gond a „Pokemon”-nal lesz. Mert fogalmam sincs, mi az. A 03 ne tévesszen meg senkit. Nem három darabot, hanem 30-at szeretne a fiam.

Remélem nem nagyok és drágák…

4 megjegyzés:

Cserny Timi Pookah írta...

http://hu.wikipedia.org/wiki/Pok%C3%A9mon
őő remélem működni fog a link...

zsé írta...

tőlem a gyerek egy nagy adag prittet kap majd. látom, szükség lesz rá.

Bodza írta...

pokemon kártya szerintem. :o) Az én elsôsöm is arra gyúr. Asszem 8-as csomagokban árulják. :o)

Daniella írta...

Köszi! Azt hittem, hogy valami bábuk...