2008. november 5., szerda

2008. november 5-e hajnalán

6 óra Negyed 8.

A.: Obama az elnök!
Én: Nem mondod! Honnan tudod? Nem a Hamupipőke megy a TV-ben?
A.: Mielőtt bekapcsoltam a DVD-t, rá tudtam pillantani a CNN-re.
Én: Kár, hogy nem Denzel Washington nyert. Ő mégiscsak szexisebb lett volna.
A.: Azt hittem McCain fog nyerni. Hogy az amerikaiak álszentek. És nem mondták meg, hogy rá szavaznának.
Én: Nem hittél a közvélemény-kutatásoknak?*
A.: McCain nem tudta legyőzni Bush-t.
Én: Papa, mikor képezted ki magad Amerika-szakértőnek?
A.: Tegnap a repülőn!
Én: Örülök, hogy itthon vagy!

* Ezt a kényes kérdést átugrotta a férjem. Mert ebből mindig hiszti van itthon. (Igen, én szoktam hisztizni.) Amikor Magyarországon ment a vita, hogy a közvélemény-kutató cégek hazudnak/csalnak vagy sem a választási eredmények előrejelzésekor, akkor az egyik nagy cégnek én csináltam azokat az ábrákat, amin a pártok és a hozzájuk tartozó csíkok látszódtak. Amit aztán a TV-ben mutogattak az elemzők. Én SOSEM csaltam!

Nincsenek megjegyzések: