2008. április 7., hétfő

Vannak gyerekeim?!

Gondolom, hogy csak én felejtkeztem el róla, hogy vannak … hogy is hívják őket?... IGEN: gyerekeim. Akikről ez blog szól!

Néhány hete megtörtént az áttörés, ami Bakka rajzait illeti, és megjelent az első emberfej. Íme:


Aztán követték a teljesalakos rajzok is:



Ha ez nem tűnne fel első látásra, mindegyik képen engem láthattok!

Rohamléptekkel fejlődik a lányom, és úgy tűnik, hogy míg nem figyeltem elvégzett egy gyorstalpaló újságíró-tanfolyamot is…

Bakka: Megírom a pletykát.
Én: Jó.
Bakka: Mi a pletyka?
Pepe: Másról rosszat beszélni és azt leírni.
Bakka: Jó, akkor te rossz vagy és én leírom a naplómban.
Én: Jó.
Bakka: Jó, akkor leírom, hogy éppen verekedtek Pepével.
Pepe: Nem is szoktunk verekedni!
Bakka: Nem baj, akkor is leírom!

3 megjegyzés:

noi írta...

Bindzsi meg épp itt rajzolgat mellettem így éjjel fél 10 fele, gondoltam megmutatom neki a rokon rajzát. "Nézd, ezt meg Bakka rajzolta!" Ő habozás nélkül: "ezt a pókembert?" (Ez dícséret.)

Daniella írta...

Akkor majd megmutatjuk a pókember jelmezt!!!

Angiii írta...

Bakka megragadta a pletyka szó lényegét!Ügyes.