2008. április 23., szerda

Nyilván én vagyok érzékeny, de…

… konkrétan elegem van a világból. Minden ceremónia nélkül a lista, amely tartalmazza azokat a dolgokat, amikért az elmúlt két napban különböző emberek leszúrtak.

1. Miért nem tetszik nekem, ha gyerekek napi 8 órát néznek tévét?
2. Miért nem a megfelelő módon álltam sorban a pékségnél?
3. Miért sütöttem ugyanolyan tortát a fiam születésnapjára, mint tavaly?
4. Miért mondtam, hogy a fiam könyvet kér születésnapjára, amikor a transformer-nek sokkal jobban örült?
5. Miért nem vittem elég gyümölcsöt az óvodába gyümölcsnapon? (Pepe vitte, és nem is mi voltunk soron…)
6. Miért felejtettem el Pepe judo-bemutatóját?
7. Miért nem válaszoltam elég gyorsan az email-re?
8. Miért nem tetszik, ha a 21. században egy lakásban este 8 után nincs melegvíz?
9. Miért nem kap Pepe jutalmat azért, mert megtalálta saját maga által elvesztett érmét?

Persze nincs harag, csak úgy mondom…

5 megjegyzés:

Kata írta...

Mi történt a péknél? :o)

Daniella írta...

Nem volt szép, rossz irányba álltam sorba... Mindenesetre bojkott lesz belőle...

arabeszk írta...

Ez nem szorosan a bejegyzéshez tartozik, csak most vettem észre, hogy a "Főbb szerepekben" rovatban másképp van megadva a gyerekek életkora. Ez nagyon szép, köszönöm, könnyebb fejben tartani a születésnapokat. Csak nem értem, a férj és a feleség születésnapja év, hónap, nap szerint miért nincs ott?

amilgade írta...

Szegény embert az ág is húzza!! Talán ha A. visszajön!!! :D

Daniella írta...

arabeszk: Aki jóban szeretne lenni velem, annak meg kell jegyeznie, hogy A. 4évvel idősebb nálam, és nem én vagyok két évvel idősebb nála!!!
amilgade: az utolsó 168 órát megkezdtük!!!