2010. október 14., csütörtök

Konferenciák

Évek óta nem tudok egy rendes, nemzetközi konferenciára bejutni. Pedig olyan körültekintően válogatok. Mondjuk lehet, hogy nem válogatni kellene körültekintően, hanem absztraktot írni, de azt már a sok kudarc óta tanult kollégámmal íratom meg, így ez sem lehet a kifogás.

Szóval tavaly iszonyú kalandvágyóan jelentkeztem egy budapesti nemzetközi konferenciára. Aztán egyre a messzi Bécsben. Modena volt a legtávolabbi hely. (Mert gondoltam klassz lenne a családdal Olaszországban nyaralni… Ha már úgyis én fizetem a költségeket.)

Úgy pattantam le, hogy öröm volt nézni.

Aztán idén úgy gondoltam, teljesen mindegy, hová adom be. Mert teljesen mindegy, honnan utasítanak el.

Így idén Osló volt a legközelebbi hely, ahová konferenciára jelentkeztem. Amit megelőzött egy chicagói és egy pekingi konferencia.

Mert tényleg mindegy, hová NEM utazom el.

Szerintetek?

Mondjuk a norvégot csak most adtuk be, így lehet, hogy onnan el fognak hajtani.

A másik kettőt persze elfogadták…

5 megjegyzés:

MuciFoci írta...

Hajra Chicago es eljen Peking! :)

Névtelen írta...

Saját költségen?

Daniella írta...

Ja persze, és ezért bécs, mert azt még kifizetném... Bár az nkth-n pályázhatnék...

hordosv írta...

Remélem nem a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatalra gondoltál, mert ott most utazási költséges pályázatot nem tudsz beadni. Sajna ezt pontosan tudom.

Mona írta...

Szerintem ezt nem csak te gondoltad így......