2010. május 20., csütörtök

Csak egy gyors hiszti

ZK beteg. De nem azért fogok panaszkodni, hogy napok óta átköhögi az éjszakát, nem lehet aludni tőle. Hogy a hőemelkedésével nem tudunk mit kezdeni. Hogy hisztizett, mert lemaradt az ovis gyereknapról, mert nem hisztizett, hiszen jó érzékkel nem mondtam el neki. És Bakkát is megkértem tartsa a száját.

Arról van szó, hogy ZK az első gyerekem, akinek komolyabb türelme van a kézművesedéshez: Az elmúlt napokban festettem, színeztem, gyöngyöt raktam, üvegmatricát gyártottam. ÉS MÁR NAGYON UNOM. Főleg azt, hogy közben állandóan szapul a lányom, hogy ügyetlen és lassú vagyok…

PS: Most látom, egyre gyakoribbak a hiszti bejegyzések... Jó ez a kategória, na...

4 megjegyzés:

martine írta...

Azt hittem, ZK hisztizett - gyógyuljon meg hamar! - de látom, öncímke :)

Mackómama írta...

Daniella, akkor holnap csináljatok valami hasznosat:
zokni gombóc dobálás (szennyesbe vagy teregetés után leszáradt ruha szortírozása)
esti szendvicsek készítése: sajtszeleteket ZK süti formákkal kiszúrhatja (csillagok, holdak, nyuszik, kismalacok, kinek milyen formái vannak)
készítsetek kókuszgolyót (elronthatatlan) és közben magyarázd meg ZK-nak, hogy az egyforma kis gombócok formázásához kell az igazi kézügyesség!
Fogadjunk,hogy ez utóbbiért a többiek is nagyon meg fogják dícsérni. :-)
Remélem tudtam segíteni.

Daniella írta...

Mackómama: Köszi a jó tippet, de inkább bedobozolom a holmijait...

Sziltó írta...

Jobbulást, neked meg kitartás..