2010. május 19., szerda

A bejegyzés, amelyben Pepe lisztérzékenységéről lesz szó

Azt hiszem, a blogban egyre inkább a „milyen édesek a gyerekeim” bejegyzések helyett a „hogyan tegyük tönkre anyánkat” típusú írások fognak helyett kapni.

MERT NŐNEK A GYEREKEK…

Tehát:

Kb. 2 hónapja Pepe üzenőjében megjelent egy ragasztmány, amelyben az iskola tudja a szülőkkel, hogy 1500 forintért lehet lisztérzékenység-vizsgálatot kérni. Nem hezitáltam, aláhúzni a megfelelő választ: NEM KÉRÜNK.

Mert biztos voltam benne, hogy Pepe nem érzékeny a lisztre.

Ezzel le is tudtam a témát?

Igaz?

Nem, nem igaz.

Néhány hete Pepe szólt, hogy ÚJRA van lisztérzékenység-vizsgálat az iskolában. Most már ingyenes. Mert az önkormányzatunknak semmi sem drága.

Én: Nem kérünk Pepe ilyen vizsgálatot.
Pepe: ÉS HA KIDERÜL, HOGY LISZTÉRZÉKENY VAGY? AKKOR MI LESZ?
Én: Nem fog kiderülni, mert nem vagy az.
Pepe: ÉS MI LESZ, HA MÉGIS KIDERÜL?
Én: Pepe, mit eszel?
Pepe: Zsemlét.
Én: Tudod mi a lisztérzékenység?
Pepe: Igen.
Én: Akkor miért eszel zsömlét?
Pepe: ???

Innentől a meg nem értett fiúgyermekem saját kezébe vette sorsát. És az üzenőjében aláhúzta, hogy kér ingyenes vizsgálatot.

Tegnap volt a vizsgálat, ahol kiderült, hogy a fiam nem lisztérzékeny.

MONDTAM, HOGY HALLGASSATOK ANYÁTOKRA!

8 megjegyzés:

motymoty írta...

:). Most már legalább van mit mondogatnod a következő ilyen esetnél.

szuperapu írta...

És miből állt a vizsgálat? Meg kellett enni egy zsömlét?? :))

Magdalena írta...

Nézd a jó oldalát: legalább fizetni nem kellett érte.:)

Magdalena írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Sziltó írta...

De legalább nem mondhatod, hogy nem jár a dolgok végére.. :D

HJuice írta...

A múltkor láttam, hogy valahol akciós az apasági teszt!!! Van Pepének mailcíme? Átküldeném neki a linket... :DDD

HJuice írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
wycza írta...

őőő... első látásra:
- te hipochonder vagy,
- gyerek szeretné a vizsgálatot,
- lisztérzékenységnek nincsenek mindig látható tünetei...

akkor mér mondod a kölöknek h ne menjen?
:)