2010. május 3., hétfő

Autóban

Innen jött az ötlet, hogy erről is kell írni.

Megvárom, míg elolvassátok.

Hetente kétszer kell dugóban beautóznom a Városba. Most nem kérnék életvezetési tanácsokat, hogy miért nem megyek vonattal/biciklivel/gyalog/busszal… stb… Higgyétek el, mennék, ha lehetne.

Nincs nap, hogy ne villogjon valaki le az autópályán. Pedig nem megyek lassan (130 + 10%). Nem tudom mindenkinek külön elmagyarázni, ezért íme az algoritmus:

1. Belső sávban megyek, mögém jösz, rám villogsz, akkor két lehetőség van: A) Ha üres az autópálya, akkor simán lemegyek előled a külső sávban. Csak a férjem megnyugtatására közlöm, hogy ELMÉLETILEG ott akartam menni, csak egy előzésnél elbambulhattam, azért maradtam a belső sávban. És elismerem, hogy igazad van. Bocsánat. B) Ha viszont telítettek a sávok, akkor villoghatsz, NEM fogok lehúzódni előled, akkor sem, ha az autód tízszer annyiba került, mint az enyém. (Mert tudom, hogy az én autómmal a külső sávban a helyem.) Ha mellém jössz és beintegetsz, akkor kedvesen vissza fogok integetni. Ha elém vágsz és vészfékezel, hátha hátulról beléd megyek, akkor is kedvesen fogok integetni. És röhögni is fogok rajtad. Mert most összetörjük az én tizedannyit érő autómat a te vagyont érőd hátán? FELŐLEM!

2. Ha a külső sávban, ismétlem: KÜLSŐ SÁVBAN, megyek, minding my own business, és mögém jösz és rám villogsz, hogy térjek ki az utadból, akkor megint két lehetőség van: A) Ha a férjem vagy, akkor integetni fogok. És villogni. És integetni. És villogni. ÉS TÖK BOLDOG LESZEK. B) Ha nem a férjem vagy, akkor látszólag figyelemre sem foglak méltatni, de igazából azt fogom kérdezni magamtól, hogyan lehet ember ilyen hülye. ÉS TÉNYLEG OLYAN HÜLYE, MINT AMILYENNEK LÁTSZIK? TÉNYLEG? Levillog a külső sávban? Megáll az eszem…

6 megjegyzés:

Kriszta írta...

:D

martine írta...

Csak akarok szólni, hogy tutibiztosan nem én villoglak le, mert eddig egyáltalán nem tudtam, hol az a kapcsoló, amivel villogni lehet, ma megtaláltam és kipróbáltam, mikor sem előttem, sem mögöttem nem volt látótávolságban senki, de az autópályán nem érek rá bebújni a kormánykerék mögé, hogy ismét megkeressem....

De szeretnék jól vezetni
egyszer hetven fölé menni
jó kocsival járni-kelni, öt forintér' benzint venni

míg a benzint elhasználnám,
Daniellát levillognám,
s dicsekednék fűnek fának
hogy milyen kemény vagyok :)))))

zsuzsi írta...

kedves martine,

ugye mindez az udvaron, álló kocsiban történt, és ezzel a vezetési "művészettel" nem is merészkedsz a pályára?

Javaslom a parkoló kocsiban végigpróbálni az ilyen-olyan furi gombokat és kapcsolókat... pedálokról nem is szólva.

Ha csak ma volt az első órád a forgalomban, akkor nem szóltam.

Lina írta...

Vajon miért hiszik egyesek, hogy az vezet jól, aki villog, nyomja a dudát, öklöt ráz, káromkodik? Én erről nem olvastam a KRESZ-könyvemben...

zsuzsi írta...

plim,

ha ez nekem szól, akkor félreértettél, nem levillogásra buzdítok (magam sem szoktam soha, max olyankor villogok, ha a szembejövő elfelejtette felkapcsolni a lámpáit), csak veszélyesnek tartom, ha valaki úgy vezet, hogy nem tudja, milyen mütyür mire való a kocsiban.

Mondjuk az a cuki kis piros háromszög alakú gomb ott középen, vagy azok a vicces bajszok, amik itt-ott kiállnak a kormánykerék mellett.

A poszt meg tök jó :)

Lina írta...

Kedves zsuzsi, dehogyis, nem neked szólt. Én arról a rengeteg autósról beszélek, akik kint ámokfutnak az utakon. Engem gyakran még azért is ledudálnak, mert nem megyek rá a gyalogosokra a zebrán.