2010. április 23., péntek

Megcsal a férjem.

Ahogy a hasonló című bejegyzéseket szoktam kezdeni: Már megint…

Bevezetés:

Gyógytornász: Finom illatod van. Mi a parfüm neve?
Én: Fogalmam sincs. A.-tól kaptam. Zöld üvegben van.

Tárgyalás:

A barátnőm meséli válása történetét. Amikor rosszabbra fordult a házassága, mindent elkövetett, hogy megmentse a dolgot, ezért házassági tanácsadásra is járt. A barátnőm. Egyedül. Mert a férje nem volt hajlandó elkísérni. Már egy ideje járt, amikor a tanácsadó javasolta neki, míg a férje zuhanyozik, nézze meg a telefonján az SMS-eket. L. erőt vett magán („mert én nem vagyok olyan ember, aki más SMS-üzeneteit megnézi”), megnézte a telefont, majd nem sokkal utána elvált a férjétől.

Hát nekem ehhez nem kell házassági tanácsadás. Én rendszeresen ellenőrzöm a férjem telefonját. Ha nagyon unatkozom a számokat is végigpörgetem, találok-e ismeretlen nevű nőket. „Mi az, hogy CIRMIKUTYA, Bangyikám?” „Ja, az a húgom barátnője. A húgom töltötte fel a számát.”

Gyanús, mi?

Szóval az SMS-eket nézegetem, amik elég unalmasak. Nagyon úgy tűnik, hogy a férjem az illegális szerelmi életét nem telefonüzenetek keretében intézi.

De hoppá! Ki is ez az X.Y. Krisztina? És az üzenet: Playboy Pink IMÁDLAK.:-)

Fogalmam sem volt, mit jelenthet ez. CSAK ABBAN VOLTAM BIZTOS, HOGY MEGCSAL A FÉRJEM. Most tényleg megcsal.

Mivel nem szeretek ajtóstól a házba rontani, így egy laza „KI IS AZ A X.Y. Krisztina” kérdéssel indítottam. Mire megtudtam, hogy Taxis Zsolti felesége. Ami lehetséges is, mert Taxis Zsoltinak igazából nem Taxis a vezetékneve, hanem X.Y. Mint Krisztinánknak.

Na most Taxis Zsolti felesége egy életvidám, kedves nő. A férjemnél kb. egy fejjel magasabb és 15 kilóval nehezebb. Ami nem kispálya a férjem 183-120-as méretihez képest. (Az első a centi, a második a kiló.) Egyszerűen nem ilyen szeretőt képzeltem az uramnak. És hogy a Playboy újság és Pink énekes, hogy jön a képbe azt már végképp nem értettem.

Szerencsére A. megmagyarázta. Nem Playboy ÉS Pink, hanem Playboy: Pink. Egy parfüm. Amit Taxis Zsolti felesége kért tőle a reptérről.

Azt hiszem, ezt a magyarázatot elfogadom.

Befejezés:

Balek vagyok? Vagy balek vagyok?

2 megjegyzés:

HJuice írta...

Miért van az, hogy minden "Megcsal a férjem"-sztorid végén az derül ki, hogy A-t kihasználja egy nő??? :)))

Náncsi írta...

már csak egyvalami érdekel, hogy néz ki taxis Zsolti????