2010. április 19., hétfő

Bakka ajándéka

Csak, hogy védjem magam, nem minden gyerekem erősen számító, ha az ajándékokra kerül a sor.

Lányoknak nehéz ajándékot venni. Nem mintha az utóbbi időben akartam volna, de Pepe születésnapja környékén felmerült az igény, hogy ők is kapjanak valamit. Nem is értettem, miért hisztiznek, hiszen nálunk minden születésnapkor minden gyerek kap ajándékot.

A lányokkal azonban most (is) bajban voltam, mert (megint) nem kértek semmit: „Rád bízzuk, Mamika.” És a lányoknak tényleg nehéz ajándékot venni: alig játszanak valamivel. Illetve nem nehéz, ha szép ruha az ajándék vagy filctoll az ajándék. De mindkettőből van már elég. Több is mint elég.

(Mellékszál: Pár hete egy fiús anyuka betévedt a gardróbszobánkban. A lányok ruhaszakaszára nézve megkérdezte: „Ez itt a jelmeztár?” Nem, nem a jelmeztár, ezek a lányok ruhái. AMIKET HÉTKÖZNAPOKON SZOKTAK VISELNI. És akkor Ági könnyes szemmel nézegette a ruhákat. És aztán, nem tudom biztosan, de azt hiszem, hazamentek és a férjével nekiálltak egy kislányt csinálni.)

Szóval mit vegyek a lányoknak Pepe születésnapjára?

Teljesen tanácstalan voltam, amikor Bakka váratlanul a segítségemre sietett: „Ilyen táskát szeretnék.” És lobogtatott egy Lego-Klickits táskát. (Mindjárt világos lesz, miért nem linkelem be.)

„BAKKA EZ NAGYON JÓ ÖTLET. KAPTOK ILYEN TÁSKÁT!”

És másnap elmentem Lego-Klickits táskát venni. Mikor az aranyháromszög harmadik játékboltjában sem kaptam, gyanút fogtam: Gond lesz, Internet.

És mekkora gond, azt tényleg az Internet mutatta meg: A Lego az egész Klickits játékcsaládot kivonta a forgalomból. (Egy béna órán kívül…)

EZ BAJ.

Én: Bakka nagyon sajnálom, de nem kaptam meg a táskát, amit kértél.
Bakka: Miért nem?
Én: Mert kivonták a forgalomból?
Bakka: Az mit jelent?
Én: Hogy nem gyártják már.
Bakka: És?
Én: Már nem lehet a boltokban kapni.
Bakka: Mit nem lehet a boltokban kapni?
Én: Hát a táskát, amit Pepe születésnapjára kértél.
Bakka: Miért nem lehet kapni?
Én: Bakka, mert nem gyártják már azt a játékot.
Bakka: Milyen játékot?
Én: A táskát, amit kértél Pepe születésnapjára.
Bakka: Milyen táskát kértem Pepe születésnapjára?
Én: Nem emlékszel?
Bakka: Nem.
Én: Azt a kidíszíthető táskát.
Bakka: JA AZT MAMIKA. AZ NAGYON NAGY BAJ.

Majd mintha mi sem történt volna, elvonult rajzolgatni a legszebb ruhájában… Világos, hogy csak ruha vagy filctoll jöhet szóba…

5 megjegyzés:

grey írta...

:-D
Tetoválós filctoll?
Akkor ruhára már nincs is szükség!
:-)

arabeszk írta...

Pedig kéne vigyázni az ajándékokkal. Nézd a wii is milyen veszélyeket rejt:
http://velvet.hu/sztori/2010/04/20/videojatekozas_kozben_elesett_szexfuggo_lett/

BarBor írta...

http://jatek.vatera.hu/lego/omlesztett_lego/7510_lego_clikits_diszithato_taska_keszlet_166955509.html

Daniella írta...

BarBor: Köszi a linket, de nem veszek olyan játékot a gyerekeknek, amire másnap már nem is emlékeznek, hogy kérték...

Névtelen írta...

Ezzel most elterelted a kérdést. DE MÉGIS MIT KÉRT ÉS KAPOTT PEPE? - Akinek Boldog szülinapot így utólag.
Esetleg forma 1-es autó alakú ágyat?
Ildikó