2008. szeptember 18., csütörtök

Miért üvölt ZK?

Mert reggel elviszem a testvéreit iskolába/óvodába.

Mert elmegyek dolgozni.

Mert bemegyek a szobámba dolgozni.

Mert lemegyek a lépcsőn, anélkül, hogy megvárnám.

Mert átmegyek a másik szobába, anélkül, hogy engedélyt kérnék tőle.

Mert elmegyek onnan, ahol éppen hagyott.

Mert este nem bújok mellé.

Mert este mellé bújok, de nem arra fordulok, amerre ő akarja.

Mert este mellé bújok és arra fordulok, amerre ő akarja, de amikor már azt hiszem, hogy alszik a másik oldalamra akarok fordulni.

Mert éjszaka kimegyek pisilni.

Mert WC-re szeretnék menni napközben is.

Bár olyankor óvatos, és mielőtt utánam nyomulna, bekopog és megkérdezi:

„Mamika, pisilsz vagy kakilsz?”

És arra jöttem rá, ha azt mondom, hogy kakilok, akkor, de csak akkor, békén hagy.

Nem értem miért…

11 megjegyzés:

Névtelen írta...

én sem értem... ha én ezt válaszolom ugyanerre a kérdésre, akkor minden gyerekem, aki épp otthon van. benyomul... lehet, hogy azért mert rájöttek, hogy párszor azt hittem hogy igen, aztán mégse? :)

Névtelen írta...

eltűntek a testvérei, és most retteg, hogy a mamája is el talál tűnni. szegény, szegény zk.

Nora írta...

Kéne már ennek a ZK-nak egy kistesó. Az megoldaná ezt a problémát szerintem. ;)

Névtelen írta...

ez az, testvér! akkor meg is szavaztuk.

Daniella írta...

Ennek örülök, hogy így összejöttetek! Mi inkább bentlakásos bölcsédén gondolkozunk...

BKata írta...

Gondolj bele, lehetne még egy ilyen mókás gyereketek:-)

Kató írta...

Ne hagyd magad!!!
az én harmadikom üvöltve csimpaszkodott a bokámba, mikor a sarki közértbe próbáltam lemenni két percre, miközben otthon volt vele négy felnőtt rokona és a két nagyobb testvére.
aztán kinőtte.

Kató írta...

Ja, és ha azt üvöltöm ki a vécéből, hogy hagyjanak békén, mert kakilok, azt legfeljebb a szomszéd veszi komolyan...

m+m írta...

Mielőtt gyerekünk lett volna, el sem tudtuk képzelni, hogy ilyenekről fogunk írogatni, nem? :) A minap mondtam éppen egy egyedülálló barátnőmnek, hogy "néha olyan jó lenne egyedül elmenni vécére!" Szegény döbbenten nézett rám...lehet, hogy egy életre elvettem a kedvét a gyerekvállalástól?! :)) M.

UI: Én is a testvérre szavazok, ami ha jól számolom, azt jelenti, hogy kisebbségben maradtál! ;)

Noémi írta...

:)
Nem Abigélről írtad ezt a listát?
Mellesleg szerencsés vagy..Abigél kakiláskor azt üvölti:
Hadd nézem meg, milyen, amikor belepottyan a WC-be! Az olyan érdekes! Kitörölhetem a fenekedet? Téphetem a WC papírt? Miért büdös? Az enyém is büdös? Nekem is kakilni kell! Te miért kakilsz, állj fel! Állj fel!,..

Daniella írta...

Örülök, hogy más gyerek is ilyen érdeklődő! És hogy a VALÓBAN fontos dolgok érdeklik a lányt!!!