2010. november 2., kedd

Két laikus elmélet ZK-tól

Bár lehet, hogy empirikus eredményekkel is tudná bizonyítani a gyerek, de erre elfelejtettem rákérdezni.

1. elmélet: A gyerekek születéséről

A gyerekeket az anyukák szülik. De az apukák mondják meg, hány gyerek legyen és milyen színű legyen a hajuk.

2. elmélet: Az izzadásról, illetve, hogy miért izzadnak a felnőttek, és gyerekek miért nem*

A felnőttek azért izzadnak, mert dolgozniuk kell. És a munkahelyükön mindig nagyon meleg van.

* Ezt először kérdésként tette fel nekem, és már éppen belefogtam volna a magyarázatba, amikor ZK félbeszakított, hogy tudja ő a választ. Aztán nem javítottam ki, mert tulajdonképpen TÉNYLEG ezért izzadnak a felnőttek. Vagy nem?

4 megjegyzés:

gneke írta...

Az elsőt nem tette fel kérdésként?

Daniella írta...

Nem, gondolom, mert a tények makacs dolgok...

doris írta...

Francba... én nem szoktam izzadni! Nyilván nem dolgozom kellő intenzitással.

Magdaléha írta...

Nálunk mindkét állítás áll: kis kiegészítéssel:
1: A Jóistennek is van beleszólása, hogy hol születik gyerek. Ha ő valahova küldeni szeretne gyereket, akkor ott fog születni.
2: Csak az apukák izzadnak, mert ők dolgoznak. /Az anyukák "csak" otthon vannak/