2011. május 11., szerda

Mert annyira fegyelmezett vagyok…

Elhatároztam, hogy nem leszek az a típusú ember, aki ki van szolgáltatva az érzelmeinek.
Hahahaha.

Konkrétabban, olyan ember, akitől csak akkor lehet kérni valamit, ha jókedvében van. És ezért érdemes napokig, hetekig várni, és figyelni, milyen is a hangulata.

Sejtettem, hogy gond lehet, mert a fiam szájából már sokszor elhangzott az „akkor inkább most nem is kérek semmit” mondat. Amire én általában visszaugattam, hogy ezt jó ötletnek tartom.

Ma reggel éppen a WC-n ültem, amikor ZK rám tört.

ZK: Ehetünk fagyit reggelire?
Én [gondolkodás nélkül, mert nem gondolkodni szoktam a WC-n]: Ehettek fagyit reggelire.
ZK: Tessék? Nem?
Én: ZK, ehettek fagyit reggelire.

ZK el. 15 másodperc múlva, Bakka érkezik.

Bakka: ZK azt állítja, hogy azt mondtad, hogy ehetünk fagyit reggelire. Ez igaz, vagy ZK hazudik?
Én: Igaz, ehettek fagyit reggelire.
Bakka: Tessék?
Én: Ehettek fagyit reggelire.

Közben ZK is visszaérkezett. És elkezdenek egyes szám harmadik személyben beszélni rólam. AMIT IMÁDOK.

ZK: Na, mit mondott?
Bakka [még mindig hitetlenkedve]: Azt, hogy ehetünk fagyit reggelire.

És a két lány már távolodik, de a hangjukat még hallom.

ZK: Akkor nagyon jókedvében lehet ma reggel.
Bakka: Igen, biztos jókedvű.

Lányok?!

Ha jókedvemben lettem volna, akkor biztos joghurtot kaptok cukrozatlan zabpehellyel és reszelt almával…

5 megjegyzés:

motymoty írta...

Rá fognak szokni arra, hogy akkor kérjenek dolgokta mikor WC-n vagy. S vigyázz, nehogy egyszer toronyórát kérjenek lánccal. ;)

BACEBO írta...

Annyira ugyanilyen napom van. Épp ma adtam a másfélévesnek túrórudit ebédre, mert a krumplipürés tál felett a hűtőre mutogatott és mondta, hogy TU-TU. Mindig bepróbálkozik, de láttam rajta, hogy meglepődött, hogy most kapott is. Ma nem volt erőm küzdeni.

Szeretem a blogod. Örülök, hogy van.

bv írta...

Csak hogy beálljak a sorba: én egész délután hohohorgászt nézek a kétévessel. Mert nem volt erőm ma küzdeni.

martine írta...

Szerintem jó ötlet a fagyi reggelire! És mindegy, neked milyen kedved van/volt, mert a gyerekeidé tuti jó lesz, és dicsekedni fognak, hogy nekik milyen nagyon jó anyukájuk van :)

(a fiam tegnap reggel zöldborsófőzeléket reggelizett, és gyakran kér ilyen típusú reggelit, amin én már nem lepődök meg annyira, mint eleinte, és csak egyszer kérdezem meg, hogy biztosan azt kér-e - a legutóbbi válasz: mami, miért csodálkozol azon, hogy reggel is szeretem még, amit napközben szeretek? nem csodálkozom, igaza van :) )

FriStiKati írta...

Hát igen. Ilyenkor van nálunk keksz vagy nápolyi reggelire! :-D Ha jókedvem van, akkor pedig képes vagyok kétféle lekvárból csíkos kenyeret csinálni. ( fel kellett olvasnom, mert kérdezték a manók min nevetek! )