2010. június 1., kedd

Úszóedzés II.

Én: Na, Bakka, milyen volt az első úszóedzés?
Bakka: Jaj, Mamika, nagyon jó. Képzeld, Domával a halandók csoportjába* kerültünk.
Én: Na látod, kár volt annyit hisztizned, hogy nem akarsz menni!
Bakka: Mamika, az csak műhiszti volt.
Én: És honnan kellett volna felismernem a műhisztit?
Bakka: Jaj, Mamika, nem műhiszti volt, hanem igazi.

Tanulság: Nem mondhatnám, hogy tisztán látok az ügyben, de úgy tűnik, a lányomnak tetszik az úszás...


* Azt hiszem, mind ott játszunk...

6 megjegyzés:

Virág írta...

Rendesen próbára tesz titeket a siserehad ;)

Reina Nicolasa írta...

Halandók... :D

Én arra emlékszem, hogy mindig sírtam, mielőtt mentünk ovis úszásra, de amikor ott voltam, kifejezetten élveztem.

Magam sem értem, hogy akkor miért sírtam és rettegtem előtte.

gneke írta...

Abban biztos igaza volt Bakkának, hogy a halandók csoportjában játszik.
Mit kapott Pepe a születésnapjára Tőletek?

Létezik, hogy a költözésetek simán lezajlott? Mert nem írtál semmit róla. Bavallom, hiányzott valami jó kis "ilyen csak Danielláéknál történik" dolog.

HJuice írta...

Engem az érdekelne, vajh' mi a neve a MÁSIK csoportnak? Vízálló csoport? Hegylakók?

Magdalena írta...

Halandók. :DDDD
Na, igen, ezt senki sem ússza meg, járjon bármilyen jó úszótanfolyamra.

Angiii írta...

Mostantól amikor igazán hisztizem, én is arra hivatkozom majd, hogy az csak műhiszti.Hatásos lesz!!!:):):)
Mára veletek álmodtam, jópofa kézműveskedést műveltünk a gyerekekkel, mindenki élvezte.Ez egy jel!