2010. június 30., szerda

Felmerült néhány kifogás az úszótáborral kapcsolatosan

(Elöljáróban le kell szögeznem, hogy ÉN elleneztem a tábort, a két nagy kifejezett kérésére írattam be őket.)

1. Fárasztó.
2. Nincs lehetőség ebéd után pihenőre. (Ma reggel megtudtam, hogy kötelező a pihenés, de ki vagyok én, hogy a kákán is csomót keressek...)
3. Piszkos a WC. „De el sem tudod képzelni, Mamika, milyen állapotban van a WC”, mondja a 8 éves gyerekem. Én: „Felül belepisilsz, alul kifolyik? Mert nekünk olyan volt az iskolában, Pepe.”
4. Gyorsúszásnál nem szabad minden karcsapásnál levegőt venni.
5. Úgy kezdődik az edzés, hogy három hosszt le kell úszni.
6. „Úszni kell, Mamika.”
7. Vizes törülközővel csapkodnak a nagyfiúk. (Ez mondjuk komoly lenne, de néhány keresztkérdés után kiderült, hogy Pepe hallotta, hogy valaki látta… stb…)
8. Nincs ismerős óvodás.
9. Sokáig tart.
10. Nincs kismedence.
11. Gyom nő a homokozóban.
12. Drága. (Mondjuk ezt nem a gyerekek kifogásolták…)

2 megjegyzés:

Eszter írta...

azért járnak lelkesen? :)

Névtelen írta...

nem lehet, hogy az a legnagyobb baj, hogy valakinek (mondjuk az anyjuknak) mindennap el kell őket vinni) valakinek (mondjuk az anyjuknak) végig kell várni az edzést és valakinek (monjuk az anyuknak) haza kell fuvarozni őket? Arról meg, hogy ennyi mozgás után még rendesen meg is kell vacsoráztatni őket ne is szóljunk.

Mondjuk az pozítivum, hogy ennyi mozgás után éjszaka nem ébrednek fel és hagyják drága szüleiket azon agyalni, hogy a függönyvarratás mellett az úszás és a hűtő kifosztása hogy fog beleférni a költségvetésbe. :-)

Jó pihenést!

Ildikó