2010. január 16., szombat

Boldog születésnapot, dagi lúzer!

Múlt héten A. vitte ZK-t zsúrba. Kicsit izgultam, hogy az anyukák rá fognak izgulni. A férjemre és nem ZK-ra… Mert tapasztalataim azt mutatják, ritkák az apukák a zsúrokon.

Én: Félek, hogy rád fognak cuppanni az anyukák.
A.: Már miért tennék?
Én: Mert látják, hogy mennyire szexisen jó parti vagy.
A.: De ők ezt nem látják.
Én: Mert csak egy dagi lúzert látnak benned?
A.: Pontosan.
Én: Akkor jó!

És igazából tényleg nem is dagi lúzer A., hanem, de csitt.... ne szólj szám…

Szóval boldog születésnapot! Remélem még sok évig fogsz tudni fűzős cipőt húzni, és nem csak bebújóst. Mert le fogsz tudni hajolni bekötni a cipődet, nem úgy mint öreg feleséged.

Én: Köszönöm, hogy rám áldoztad fiatalságodat!
A.: És ez még semmi!
Én: Miért?
A.: Mert az öregségemet is rád fogom áldozni.

Köszönöm!!!

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

Isten éltesse az Ünnepeltet! Sok boldogságot, jó egészséget a család minden tagjának!
Sok szeretettel: hűséges blogolvasó

Ízbolygó írta...

:-)
Isten éltesse ezt a szuperhírót, aki nem mellesleg gyermekeid apja! Éljen soká, éljen soká, éljen soká, még sok-sok éven át...!

Zsuzsi írta...

Isten éltesse A-t!!! Kösse háromra a cipöjét - és négyre a Tied! ;O)

Eszter írta...

Isten éltessen Benneteket ! :)

Dittka írta...

Isten éltesse A.-t! Azért azt is hozzátenném, hogy a második párbeszéd nagyon szép és romantikus, akkor is, ha hétköznapi környezetben hangzott el!!!!!! Nagyon jóóóó a blog!:)

noiannája írta...

elérzékenyültem. daniella, te minden húron játszol.

Gabianyu írta...

Ez nagyon szép szerelmi vallomás volt.
Gabianyu

Virág írta...

Ha én lehetnék Pumukli, akkor beköltöznék hozzátok egy szekrénybe, hogy ne maradjak ki semmi jóból. Mindig jó olvasni az írásaidat, de ez most különösen megható volt!
Sok boldogságot Nektek!

Acsarka írta...

Ó istenem. Vigyázz rá nehogy lelépjen vele valaki.

martine írta...

:) Isten éltesen benneteket sokáig :)