2011. november 22., kedd

Néhány szám:

1 alkalommal mulasztottam el nyilvánosan születésnapot köszönteni, mióta blogot írok. BOCSÁNAT ZK!

Mert, 1 napja született ZK, 6 éve.

1 nyulat kapott ajándékba. Nem plüsst. Nem húst. (Pedig az utóbbira lett volna igény…)

3 kupica pálinkát ittam örömömben. De nem ez akadályozta a blogolást, hanem, hogy A. autójában maradt a laptopom.

Születésnapja előtti estéjén hatalmas hisztit csapott ZK. Pepe azt mondta, örül, mert ez az utolsó 5 éves hisztije. Nem az volt. 3 hisztijéről gondoltuk, hogy az lesz az utolsó 5 éves hisztije.

De a legfontosabb: Régen nem írtam, ZK reumájáról. Nem azért, mert titkolózni akartam volna, hanem mert nem volt igazán mit írni. Nyáron gyógyszert feleztünk, aztán szeptember 30-án elhagytuk a gyógyszert. Így a legfontosabb szám ma az 52-es. Ennyi napja nem kap gyógyszert ZK. SEMMIT. Tudom, hogy ez a betegség nem múlik el, hanem csak visszahúzódik, de több mint 2 év intenzív gyógykezelés után, annyira jó volt ez az 52 nap.

Még sok ilyen 52 napot kívánok, ZK!

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

En is!

ZSu

gneke írta...

Ez tényleg jó hír!
Boldog születésnapot ZK!

Magdaléha írta...

Még nagyon sok boldog születésnapot és 52 napot ZK-nak!!!

martine írta...

Kívánom, hogy ZK az 52. születésnapján nagyon csodálkozva kérdezze meg tőled, hogy "milyen reumám volt nekem gyerekkoromban? És hogyhogy nem is emlékszem rá?"

Daniella írta...

Köszönjük!