2011. november 11., péntek

Két apróság a hétvégére

Első apróság:

Részletek a 4. osztályos környezetismeret tankönyvből:

„Az otthon biztonságos, kényelmes, tiszta. Hangulatát a benne élők egymás iránti szeretete adja. A háztartási munkákban minden családtag tudása szerint vesz részt. Az otthoni hulladékot különválogatva kell gyűjteni.”

Van még egy hosszabb rész a takarításról is, ahogy Pepe elolvasta, mondta is, „Mamika, te ezt nem így szoktad csinálni”.

Hát nem. Mentségemre legyen szólva, hogy naponta kellene a kádat, mosdót, mosogatót kitakarítani, és HETENTE kellene sütőt és hűtőt tisztítani.

Előbbre lapoztam, az „ilyen vagyok én” részhez. Mit ír a gyerek magáról?

HOGY SZABÁLYOS A FÜLE.

Ez is valami…

Ezt most itt nem tudom abbahagyni.

Mert azt is írja magáról, hogy 133 centi, és hogy ez pontosan 128 centivel több, mint tavaly ilyenkor.

MINDIG MONDTAM, HOGY ALACSONY!!!

Második apróság:

Nem szoktam blogokat ajánlani, de ez tökéletesen jó.

3 megjegyzés:

Amaranta írta...

Hmmm. Azért az a harmónikus családi kör sem semmi, amiben szelektíven válogatják a szemetet... ha csak ezen múlna ugyebár.

Na és akkor hetente kell a sütőt tisztítanom, ha nem is használom? És a tűzhelyet akkoris csak hetente tisztítsam, ha viszont azt naponta kellene (már persze nem mindenki olyan béna mint én)

Tudom, hogy negyedikes könyv, de arról nem ír, hogy mit is csináljak, ha az 5 és féléves kisfiam már most kamaszodik (jó csak kiskamasz, de akkor is...) Bocsánat a kirohanásért, csak jól esett. Ha gondolod, töröld, én már elküldöm, ha megírtam...

gneke írta...

Szétnéznék azoknál, akik ezt írják...Megnézném a gyerekeiket is. Megtudhatnám melyik Tankönyvkiadó könyvéről van szó? Hátha jövőre mi is ezt látjuk (Nemzetisből tanulnak).

zz írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.