2011. június 3., péntek

Nézzétek a jó oldalát!

Amikor a sógornőm SMS-t ír, hogy miért nem frissítem már a blogomat, akkor tudom, baj van.

De nézzétek a jó oldalát!

Kész van a habilitációs dolgozatom. Már a korrektornál van, mert ugye azt nem várhatja el senki tőlem, pláne ti nem, akik kedvesen olvastok, hogy magam javítsam ki a helyesírási hibáimat mind a 170 oldalon. Megcsináltam az összes kísérő anyagot is. Önéletrajz, előadástervek, magam fényezése. Blablabla.

Így most, hogy a dékán előléptetési stopot rendelt el a karunkon, neki is futok a habilitációs eljárásnak. Aminek a célja, hogy előléptessenek.

Tudok élni, na…

6 megjegyzés:

Benenn írta...

170 oldal? Gratula, nagyon ügyes vagy!

Daniella írta...

igen, mert későn tudtam meg, hogy 90 oldal is elég lett volt. Meg hogy is mondta Karinthy vagy ki: Nem volt időm röviden írni.

SZJA írta...

Egy ismerősöm (no comment) egyszer megkérdezte: rehabilitációs pályázat?....

Daniella írta...

ja igen, lassan az leszek...

martine írta...

Már épp akartam szólni, hogy nem azért szavaztuk meg neked, hogy menj Turkuba, hogy a blogot abbahagyd!

Habilitációhoz drukkolok, szerezd csak meg, ki tudja, mire lesz még jó! A fiam most kéri számon tőlem, hogy nekem miért nem volt soha általános iskolában egyetlen igazgatói dicséretem sem - de már nem tudok mit tenni ez ügyben :D

Daniella írta...

martine: ha-ha. engem most épppen azért cseszett le a fiam, mert nem örökölt tőlem rajztehetséget, és ezért lett négyes rajzból... de semmi gond, kb. 3400 nap és elköltözik itthonról...