2011. február 2., szerda

Csak megvan Japán…

Szóval kiválasztottam egy szép szál legényt, hogy a DNS állományunkat közösen soksorosítsuk…

Persze a terv nem jött össze.

Mert a fiam törpe lett.

A lányom viszont NAGY. (Bakka)

Ez rajtam kívül csak Pepét idegesíti. Mert nem esik jól neki, amikor kérdezik tőle, hogy jár-e már iskolába. Főleg miután a 2 évvel fiatalabb húgától megkérdezik, hogy hányadikos. Az anyukám szerint persze ez csak azért van, mert hülyék az emberek. És emlékezzek vissza, amikor a talpig rózsaszínbe öltöztetett ZK-ról megkérdezték, hogy kisfiú-e.

Mondjuk, lehet, hogy a gond ott van, hogy Bakka eszik, Pepe meg nem. Bár lehetséges, hogy ez nem ok, hanem okozat…

De az tény, hogy Bakka kevés dologra tud olyan odaadóan koncentrálni, mint az evésre. Ha utánagondolok, semmire sem…

Íme a példa:

Bakka: Hol van Papika?
Én: Japánban.
Bakka: Japán? Az Kína másik neve?
Én: Nem igazán. Kína az Kína. Japán pedig Japán.
Bakka: Japán? Ott esznek szusit?

4 megjegyzés:

picinyszepsegekotthona írta...

:D
Azt hiszem ismerős a probléma! A nagyfiam óvodás korában, ha megkérdezték tőle mi volt az oviban, egyszerűen elmondta mi volt az ebéd! És azon kívül persze soha semmi nem is történt az oviban! :D
De nyugtasd meg fiadat, hogy a fiúk később nőnek mint a lányok, tudom nem nagy vigasz ilyenkor, de legalább igaz!

martine írta...

Bakka debella????? A ritkán feltett lépek alapján inkáb ej, de bella! bellissima :) de komolyan!

De anyukádnak igazat kell adnom, az emberek valóban hülyék! Tőlem is volt pofájuk megkérdezni anno a rózsaszín szoknyás, picike copfos kb. másfél éves lányomról (és a nyilván nem rózsaszín szoknyás 3 éves, a húgánál kb fejjel magasabb fiamról), hogy: mindkettő fiú? ikrek?

arabeszk írta...

Ennek örömére ma szusit ebédeltem és Bakkára gondoltam közben

Daniella írta...

Nem mondtam Bakkáról, hogy csúnya! Csak azt, hogy nagy!
Amit azzal is tudok bizonyítani, hogy 6 és fél évesen kicsi rá a 10 éveseknek szánt harisnya.
Bár az anyukám szerint a harisnyatervezők is hülyék...