2010. március 12., péntek

Ez a kísérlet is azt hiszem befuccsolt…

ZK megint nem bírta tovább két napnál gyógyszer nélkül: fájdalmai vannak. A. ma visszazavart a gyerekkel az orvoshoz. Aki most már kimondta, hogy atipikus JIA-val állunk szemben. Megmozgatta ZK lábait, és nem tartja indokoltnak a laza kétéves MTX-kúra megkezdését. Megvárjuk, míg kellően begyullad az ízület. Panadollal tartjuk a frontot.

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves Daniella!
Már régebbi, természetgyógyásszal kapcsolatos bejegyzésed után is gondoltam rá, de most leírom. Nem próbálnátok egy jó kineziológust keresni?
Nem tudom mit takar az atipikus JIA, de talán nem kellene megvárni, hogy egy ilyen kicsi gyerek izületei bedurranjank.
Mielőbbi gyógyulást!
Ica

Névtelen írta...

Szia

Sajnálom. Kérdés az, hogy ZK tudja, hogy abba hagyta a gyógyszer szedését? - nyilván, de inkább arra gondolok, hogy mi lehet ennek a hatása.
Ha pedig nem szimulál sürgősen másik orvost keresnék kedden.

Jobbulást!

Ildikó

Sziltó írta...

Mielőbbi jobbulást ZK-nak!!!!

Doris írta...

:-(

mynona írta...

Nem tudom, hogy néztétek-e már, nem tudom, hogy írtál-e erről, most nem olvasom újra át az egész blogodat, de nem Lyme-kórja van?

mynona írta...

Csak azért jutott eszembe, mert mi ilyen helyen nyaralunk mindig, ahol erre nagyon figyelni kell... már túlestünk mi is vérvételen, gyanú miatt.

amarla írta...

Csak halkan kérdezem, esetleg nurofen? A panadol hosszú távon gazdag mellékhatásokban. Nem akarlak ijesztgetni, tudom, van elég bajod így is.

Daniella írta...

nem kaphatott gyulladáscsökkentőt, csak fájdalomcsillapítót, azért kell panadol nurofen helyett...

amarla írta...

Értem. És csendben drukkolok tovább ZK-nak.

Névtelen írta...

én is nagyon drukkolok.
de ha nem jön össze, akkor mtx és utána biológiai terápia. gázul hangzik, de még sz.rabb, ami anélkül jönne...