2010. március 22., hétfő

Az elmúlt hét tanulságai

1. Ha nem akarom, hogy a közvetlen környezetem csesztessen, akkor naponta kell frissítenem ezt a blogot.

2. Ahogy jönnek mennek a családban a betegségek, úgy képzem magam. Kitanultam a gastroenterológiát, amikor arra volt szükség. Aztán a második terhességem alatt genetikussá képeztem magam. A gyerekgyógyászat evidens. A különböző vakcinákról is sokkal többet tudok, mint amire kíváncsi lennék. Mindezek után most nagyon úgy tűnik, hogy nem fogom megúszni egy kiadósabb immunológiai tréninggel.

3. A hangszálgyulladás egy elég cool dolog. Kicsit mondjuk furcsa volt, amikor mondat közben elment a hangom. Persze a családom képtelen volt alkalmazkodni a helyzethez, hogy nem tudok üvöltözni.

4. Amit én rendnek képzelek a háztartásomban, a teljesen megállja a helyét a nagymintás összehasonlítás alapján is. De sokkal lazább lehetnék. Legalábbis azok alapján, amit láttam, meg kell erősítsem azt a tényt, hogy kuplerájban [no pun intended] is lehet élni.

5. Watercress=zsázsa. Angolul nem tudok. Mondjuk ezt már tudtam. De most legalább a környezetem számára is tudtam bizonyítani…

6. Tökre nem gerjedek a hatalomra. Ezen mondjuk egy kicsit kiábrándultam, mert azt már tudtam, hogy a pénz nem izgat fel, de még ez is... (Na ezt majd kifejtem részletesebben...)

7 megjegyzés:

Pelikán írta...

Biztos vagy a watercress-ben, asszem abból salátát szokás errefelé csinálni, a százsát meg nem csíráztatni szokták?

Izabella írta...

Szerintem a laikus medicinának igenis van helye, anyóspajtás is hamarabb diagnosztizál bármit, mint a szakorvos, lassan magának írja a leleteit. Én is jól haladok, elvégre egy hipochondernél ez abszolút alap :-)

Névtelen írta...

Pelikán, a watercress az tényleg zsázsa, vagy még vízitormának is hívják. Azt ugyan nem tudom, hogy hogyan néz ki, vagy mire használatos, de a neve ez :)

Pelikán írta...

Koszi, akkor felteszem a heti uj angol szo listamra...

Daniella írta...

Ehhez nem tudok hozzászólni, mert NEM TUDOK ANGOLUL...

Gabriella írta...

Akkor tanítanod kellene!

Daniella írta...

olcsó poén: DE TÉNYLEG TANÍTOM!!!