2012. szeptember 3., hétfő

Első nap az iskolában

Mennyivel könnyebb a harmadik beiskolázni. Illetve, akarom mondani, mennyivel nehezebb. Az elsőt túlaggódtam. A másodikat túlgondoltam. A harmadiknál csak egyetlen dolog izgatott az életükben először egy iskolába járó gyerekeim esetében:

Viselkedjetek úgy, mintha kultúrált, rendezett családi háttérből jönnétek. Nincs basszamegezés, ha elbotlotok a lépcsőn!!!

És hogy milyen volt az első nap? (Mondjuk a „napot” átvitt értelemben kell érteni, mert alig több mint három órát töltöttek az iskolában, évnyitóval együtt.)

Semmi nem történt.

Bővebben?

Jó volt.

3 megjegyzés:

gneke írta...

És Pepének a felső tagozat? Vele sem történt semmi?

Beóca írta...

Juhúú, új bejegyzés...hiányzott a blog! ;)

Zsu írta...

Már a harmadik is...

Nekem elsőszülött ment elsőbe, hát én napokig stresszben éltem:)))