2012. április 10., kedd

A bejegyzés, amelyben úgy teszek, mintha még blogolnék…

Három jó hírünk van mára:

1. ZK-t felvették az iskolába. 1.b-s lesz, mint idén a nővére. Sajnos a legjobb barátnőjéről és a férjéről* még nincs hír.
2. ZK hivatalosan is átlépte a hathónapos gyógyszermentes időszakot, így, ha vissza is a jön a JIA, akkor már új betegségként kell kezelni.
3. ZK cisztája eltűnőben van. Nagyon kell keresni a térdében, ha érezni akarjuk, ami szintén klassz változás a hatalmas púphoz képest, ami még pár hete ott éktelenkedett a lábán.

* ZK férje, nem a barátnőé. És tudom, hogy még kicsi, hogy TÉNYLEG férjhez menjen, de én már összeboronáltam őket.

6 megjegyzés:

Khátá írta...

Új olvasód vagyok, végig gyűrtem az összes régebbi posztot 1-2 hét alatt, szuper a blog, nagyon tetszik, írj gyakrabban!!!

PS: örülök, hogy ZK jól van!
Kata

Mamazon írta...

Régi olvasó vagyok, és mégis / pláne nagyon hiányoznak az írásaid :)

PS: én is örülökm hogy ZK jól van!

Névtelen írta...

Régi olvasód vagyok, megszokásból időnként ránézek a blogodra, bár mostanában valahogy már nem olyan viccesek az írásaid.
Azért szuper, hogy ZK jol van!
Emese

Nagygyörgy Éva írta...

Tégy úgy, mi pedig elhisszük Neked :)

Kata írta...

Kedves Anyuka!
Jakus Katalin vagyok és egy pozitív kezdeményezésre szeretném felhívni a figyelmedet.

Az elmúlt években mióta megszültem Janka kislányom, meg kellett tapasztalnom, hogy sokszor milyen nehéz is találni egy olyan helyet, kávézót, éttermet, ahova nem egy akadálypálya bejutni babakocsival, nyugodtan be tudunk ülni, adott esetben be tudom pelenkázni Jankát, és a felszolgálók is toleránsak velünk. Anyukaként valószínűleg tudod, miről beszélek... Sokunknak ez gondot okoz, és sokszor beszélgetünk a többi szülővel, hogy milyen jó lenne, ha lenne egy olyan web oldal, ahol könnyen rákereshetnénk az ilyen helyekre. Az ötlet már régóta él, mostanra találtunk is egy támogatót, a Gabit, aki segít ezt az oldalt lefejleszteni, és a kezdeményezés mellé állt.

A programunk keretein belül létrehoztuk a Gabi Nagykövet alkalmazást, amin keresztül jelentkezhetsz anyuka nagykövetnek és segíthetsz a bababarát helyek hálózatának kiépítésében. A lényeg, hogy megtaláljuk és ajánlani tudjuk egymásnak azokat a helyeket, ahova nyugodt szívvel ülhetünk be kisbabánkkal együtt egy-egy városban, megkönnyítve ezzel a hétköznapokat, elkerülve a kellemetlen szituációkat.

Gabi Nagykövetnek az alábbi linkeken jelentkezhetsz és bővebb információt is itt találsz: http://www.facebook.com/gabi.magyarorszag illetve a weboldalon: http://www.gabileszekabaratod.hu/

Én már jelentkeztem nagykövetnek, remélem, Neked is tetszik ez a kezdeményezés!

Üdvözlettel;

Jakus Katalin

Vica írta...

Szerintem sokan idekattintanak egy héten többször is. nekem hiányozna a blog:)