2007. november 7., szerda

A bejegyzés, amelyben újra nincs szó a gyomorvírusunkról

Ki kapja be az utolsó széntablettákat? Valamelyik gyerek, hogy jobban legyen vagy én, hogy el tudjam látni őket?



Nem figyeltem és valaki egyet elcsent.

– Te voltál Bakka?
– Nem, Mamika!


– Te voltál ZK?
– Nm! Nm! NEM!
– Pedig nagyon gyanús vagy!

Végül anyai önfeláldozásom újabb bizonyítékaként elmondhatom, hogy Pepe kapta meg a maradék bogyókat:


Egyébként nagyon úgy néz ki, hogy Pepe apukája optimistán jó természetét örökölte:

Pepe [miután megkapta és megette a széntablettákat]: Miből van ez?

Én: Szénből.

Pepe: Igazi szénből?

Én: Igen.

Pepe: NAGYON finom. Mikor kaphatok még?

Én: [Inkább nem írom le, hogy mit válaszoltam, mert szerepel benne a hányás szó.]

Kicsit később:

Pepe: Iszonyú finom volt, Mamika!

Még egy kicsit később:

Pepe: Iszonyú finom volt, tényleg!

PEPE! ÉRTJÜK! Vagy legalábbis megpróbáljuk!

Nincsenek megjegyzések: